top of page

Booking Policy

Vi setter pris på både din og vår tid

AVBESTILLING INNEN 24T, ETTER DETTE BLIR 100% BETALING

VED GODKJENT FRITAK MÅ TIMEN BOOKES INNEN 1 UKE, ELLERS 100% BETALING 

IKKE BETALT FAKTURA TAS VIDERE TIL INKASSO - NAMSMANNEN - FORLIKSRÅDET.

Ankomst 

Vi ønsker å gi deg den beste opplevelsen hos MARLOU, og derfor ber vi deg om å være punktlig til timen. For for å unngå forsinkelser ber vi om at du ankommer til avtalt tid. Vær oppmerksom på at hvis du kommer mer enn 5-10 minutter for sent, kan det medføre at dine tjenester blir avkortet eller må flyttes til en annen tid.


Avbestillinger 

Vi ber om at du gir oss minst 24 timers varsel dersom du trenger å endre din avtale. Hvis du avbestiller senere enn 24 timer før din oppsatte time, vil behandlingen bli belastet i sin helhet og et fakturagebyr på 70,- vil påløpe. Siste frist for å avbestille en mandags-time er kl. 15:00 den foregående fredagen. Dette vil gi oss tid til å tilby timen til andre kunder.

 

Vennligst merk at vi ikke godtar avbestillinger via sosiale medier, tekstmelding eller talepost. Hvis du ikke får tak i oss via telefon, kan du sende en e-post. Hvis du blir syk under vår 24-timers avbestillingsperiode, vil vi se bort fra avtalen dersom vi mottar en legeerklæring. Dette gjelder også ved bestilling samme dag eller ved sykt barn. Det er ditt ansvar å skrive inn riktig e-postadresse og telefonnummer ved nettbooking. Hvis du ikke mottar en bekreftelse på e-post etter å ha booket online, vennligst sjekk søppelpost eller kontakt oss på e-post

Avbestilling hair extensions, African braids og keratin

Avbestillinger av hairextensions-timer med nytt hår, African braids, eller keratin-bookinger må avbookes inen 48t før. Om ikke faktureres kunde 1200,- for timen.

Konsultasjon

Har du bestilt gratis time til konsultasjon og ikke sier i fra 24 timer før at du ikke kan møte opp til timen, vil gebyr på 199,- påløpe. Gjelder også ved bestillinger samme dag. Har du andre spørsmål er det bare å ta kontakt så vil vi hjelpe deg så godt vi kan.

Ny time

Dersom du får godkjent fritak for betaling fra din avbestilte time (avbestilt etter 24 t) så ny time bookes innen 1 uke. Dersom dette ikke blir gjort vil du belastes for timen i sin helhet og fritaket oppløses. Dette gjelder ikke styling-bookinger. 

Forsinkelser

MARLOU Stylingbar har en 10-minutters ankomst plikt. Hvis du er mer enn 10 minutter forsinket, må du varsle oss enten via e-post eller telefon. Vi godtar ikke varsler via sosiale medier, tekst eller talepost. Hvis du ikke kan nå oss via telefon, må du sende en e-post. Hvis du ankommer senere enn 10 minutter til avtalen, blir stylisten forhindret fra oppfylle en fullkommen avtale og kan kun jobbe med den gjenværende tidsrammen. Du bli belastet for hele avtalen.

Søndager og helligdager

er dobbel pris

Garantier og reklamasjon

Vi kan ikke garantere hva din hårstyling eller makeup blir utsatt for etter du har forlatt våre lokaler, og vi kan derfor ikke garantere stylingens holdbarhet eller utseende. Reklamasjon på stylinger vil ikke være mulig. Ved frisørbehandlinger, vipper- og brynsbehandlinger må reklamasjon skje senest 48 timer etter behandling og vi forbeholder oss retten til å korrigere behandlingen opp til 2 ganger før hevelse av kjøp kan utføres. Gele- og shellac-behandlinger har 7 dagers reklamasjonsfrist. 

Les mer om Hvordan få stylingen til å vare.

Ved å bestille time hos oss aksepterer du samtidig vår booking-policy

bottom of page